Google+
Facebook
Twitter
YouTube
Rss
Okt
19

Så avslutar du ditt abonnemang hos Wifog

Sedan vi publicerade nyheten om att Wifog inför en månadsavgift på alla abonnemang har det kommit in en hel del mejl från Wifog-användare som vill avsluta sina abonnemang hos Wifog, men inte vet hur det ska gå till väga. Om du är en av dem som undrar hur du ska göra är det bara att läsa vidare.

Wifog skriver själva på sin webbsida om hur du avslutar ditt konto. På deras FAQ-sida går det att läsa följande:

”Om du vill avsluta ditt konto Wifog ska du kontakta vår support (support@wifog.com) från den e-postadress som är kopplad till ditt telefonnummer. Uppge dina personuppgifter i mejlet till vår support, på så sätt är vi säkra på att det är korrekt innehavare som önskar att avsluta sitt konto.”

Du ska alltså mejla support@wifog.com från den mejladress som du har registrerat till ditt Wifog-konto. Skriv att du vill avsluta ditt abonnemang, vilket Wifognummer du har och exempelvis ditt personnummer. Wifogs support kommer sedan att bekräfta din begäran om uppsägning och avsluta ditt konto.


Källa: Wifog.

Skrivet av Daniel Claesson

Teknikintresserad Södertäljebo. Hypelines grundare och meste skribent som gärna skriver om telefoner, tablets och webben, ofta med inslag av humor och självdistans. Utbildad kommunikatör som älskar webben.
Kontakt: daniel.claesson@hypeline.se

Annons ▼

Rekommenderad läsning

Relaterade artiklar