Google+
Facebook
Twitter
YouTube
Rss
Mar
30

The Liberation

ONLY Presents – The Liberation. En interaktiv filmupplevelse, en upplevelse som sticker ut ur mängden. Är detta framtidens reklam? Eller nästa steg framåt till en mer interaktiv reklam för kläder, en kul idé är det iallafall. Man bjuds in till att klicka i filmen på kläderna för att få närmare information om plaggen. Man får dra i en dragkedja, vrida en bilnyckel och tjuvkika på kille bakom ett träd. Klicka på bilden eller länken för att ta en närmare titt på filmupplevelsen!

ONLY är företaget som ligger bakom kläderna, introducerades först på den danska marknaden 1995 och har idag butiker i Europa, Mellanöstern och Kanada.

ONLY wants to create a denim revolution, spreading the true jeans-attitude to everybody. Our aim is to transform the everyday life from grey and monotonous to fun, colourful and creatively eventful.



Källa: http://onlybecausewecan.com/

Skrivet av Martin Andersson

Tjugofemårig nörd från Flen. Gillar att ständigt utöka det kreativa sinnet och vara uppdaterad på tekniska nyheter. Praktiserar i Sthlm under våren 2012.
Kontakt: martin.andersson@hypeline.se

Annons ▼

Rekommenderad läsning

Relaterade artiklar